大學比併 7U平飯洗冤錄
「我未做藝員之前,做過燒臘鋪,重燒過燒味添! 」
經常收到好多大學生投訴有關於飯堂食物同埋環境,尤其是平價飯一向予人不美味感覺,為查明是否真有其事,專程搵嚟電視劇《洗冤錄II》中阿蟲 (歐錦棠) 替大家逐款平飯試下,由佢幫平飯一次洗冤。另外,每間U,我都搵嚟30位同學評分,到底平飯係咪真係差嘅呢? 即睇!
☆所選的全是每間U內canteen至平嘅一款飯。
「同學評分」是各U內30位大學生對食物給予的平均分數,所有分數以10分為滿分。「總分」則是歐錦棠加同學所評分數的總和。
港大 激正雞翼飯
梁球琚樓餐廳 $10 (美心飲食集團承辦)
「水準之作,雞翼好有滷水味;而啲飯除咗好香飯味之外,亦好有雞翼味,正! 如果冇擺入嚟嘅話,就咁食白飯都一樣OK! 」
歐錦棠評分:8.5分
建築系 yr.2 Kenneth:「雞翼飯夠平,不過嫌佢太少,而且汁又少,不過味都OK,所以我間中都有食! 」
E&F (Economics & Finance) yr.3 Lee:「價錢平! 好好味! 而且又近自己上堂嘅地方,所以日日都會呢度。」

英文系 yr.3 陳同學:「我好少食10蚊飯,因為都係雞翼、腸蛋,都唔適合我口味! 」
同學評分:7分
總分:15.5分
亞軍
浸大 冇叉味叉燒紅腸飯
林和國際會議中心食堂聯福樓餐廳 $12.8 (私人承辦)
「整呢盒飯個人簡直毫無誠意,求求其其咁整盒飯出,務求食飽人就算。叉燒冇叉燒味,紅腸冇紅腸味,簡直係失敗! 」
歐錦棠評分:6分
Business Associate yr.1 Cherl:「一句講晒,平、靚、正! 可惜整體嚟講,呢間canteen款式唔夠多。」
社會學 yr.1 健仔:「我經常都會食呢款飯,因為唔使等,又唔使諗食乜,味道只係OK,咁平,唔要求得咁多! 」

BBA yr.3 Ming:「我唔鍾意食呢隻飯,因為覺得好乾,好難入口,所以唔食! 」
同學評分:6分
總分:12分
第5
城大 乾到爆鮮茄牛肉飯
美食廣場 $10 (美心飲食集團承辦)
「汁好正! 啲番茄直情一流,夠晒滑溜。雖然有飯香味,不過起『冷鋼』,最可惜,啲牛肉冇番茄味。」
歐錦棠評分:6分
Teresa 職員:「整體嚟講都算OK,但係啲焗飯就乾得滯,而且呢度嘅冷氣太凍啦,可以改善。」

東亞研究 yr.3 陳同學:「茄牛飯就冇乜食過,因為每日嘅10蚊飯都唔同,不過我食其他啲牛肉都覺得好滑,所以應該唔錯! 」
同學評分:6.5分
總分:12.5分
第4
理大 靚仔牛黑椒牛肉飯
新canteen $18.5 (這飯來自美心集團counter)
「飯香就係香,但係冇City咁香,而啲牛就夠入味又夠腍,牛好難整得腍,所以俾高啲分,可惜少汁。」
歐錦棠評分:7分
Building Engineering yr.2 Mendy:「OK,唔係太難食,但係分量就差,唔係太夠。而且大部分飯好多油,唔係太健康。」
社會科學 yr.2 Phoebe:「我都覺得啲牛幾好味,因為唔韌,易入口! 當我諗唔到都會order呢樣! 」

電腦工程 yr.2 Hei:「黑椒牛幾好食,最好係可以叫佢哋俾多啲飯,而我最鍾意係雞翼! 」
同學評分:7分
總分:14分
季軍
中大 怪味餐肉蛋飯
逸夫堂canteen(二樓)$10 (美心飯食集團承辦)
「啲飯唔掂,又生又冇味,而且啲菜重有怪味添,簡直係失敗中嘅失敗! 可以話係咁多間大學中最差。」
歐錦棠評分:4分
GRM (Geography Resource Management) yr.1 阿馬:「啲車仔麵特別正! 好味之外,款式又多,而且呢度嘅員工服務態度又好,地方又乾淨。一句講晒——好! 」
新聞系 yr.3 阿沈:「我叫係因為貪佢夠快,食飽就OK! 」

文學院 yr.1 Anita:「餐肉蛋飯只係一般,我好少食,見到一次同學叫,個樣好似好唔掂,就冇食! 」
同學評分:7分
總分:11分
第6
科大 燒味王叉燒燒鴨飯
LG1canteen $18 (美心飲食集團承辦)
「7U之最! 半肥瘦嘅叉燒再加上脆皮嘅燒鴨,簡直係絕襯,可能係因為自己喺未入行之前係做燒味,呢種味道嘅燒味係難做啲。再加埋咁多菜,真係正! 本來可以俾10分,不過佢都算貴,咁就要扣少少分! 」
歐錦棠評分:9分
BBA (Info Systme Management) yr.3 Katie:「環境好乾淨,種類又多,可惜價錢比較貴,可以再平少少。」

會計 yr.2 Jacqueline:「科大叉燒好好味,有時我嫌肥,又可以叫燒臘叔叔俾瘦啲! 不過啲鴨有時就唔係咁好! 有時冇乜肉! 」
同學評分:7分
總分:16分
冠軍
嶺南 鹹精三星飯(即蛋、腿及餐肉飯)
嶺軒 $20
「賣相唔掂! 食落又過分鹹,又唔夠菜……唉。」
歐錦棠評分:5分
BBA (account) yr.2 Raymond:「差! 啲飯又凍又硬,燒味又唔新鮮(好似隔夜咁! )重有呀,呢度嘅員工慢手慢腳,見到垃圾又唔收,搞到個食堂污糟到死。」

英文系 yr.2 Gary:「三星飯已係代表作,成個Canteen,冇樣好食! 」
同學評分:5分
總分:10分
包尾
歐錦棠總結:
「其實10蚊飯好幾間都唔錯,不過只嫌全部似快餐,無營養,可以的話可以多食三文治、沙律或加多啲菜喺10蚊飯內更好! 」







